iELKEN COMPENSATION PLAN EXPLAINED!

SYARIKAT MULTI LEVEL MARKETING ELKEN NO 1 DI MALAYSIA

PERCUMA 'FITTING' HUBUNGI KAMI:

SELAMAT MEMBELI-BELAH

Monday, June 20, 2016

Berhubung Dengan Manusia Dan Berkongsi Dengan Ikhlas



Salah satu usaha kami dalam bisnis MLM adalah berhubungan dengan manusia. Mana ada satu perniagaan yang tidak berhubung dengan manusia?. 

Pelik juga bila ada orang, bila kita sebut MLM mereka terus berasa mual dan  tak selera. Negatif! Susahlah kena cari orang…habis kalau tidak cari orang cari apa?

Cari hantu atau cari mahkluk asing? Begitulah ada di antara kita yang berfikiran begitu. Mereka fikir bisnis ini, bisnis yang rehat-rehat, duduk-duduk tanpa melakukan apa-apa tindakan. 

Duduk Diam-Diam Dapat Duit(5D), Amboi abang-abang, kakak-kakak…jika ianya semudah itu. Sudah kaya rayalah rakyat Malaysia ini dengan hanya 5D itu sahaja.

Mana mungkin Bro!. Setiap perkerjaan apa pun ada berkaitan dengan perhubungan dengan manusia. Hari ini, kalau kita lihat mengapa ramai dikalangan peniaga-peniaga kecil atau peniaga warung mengiklankan perniagaan mereka di muka buku?

Sebabnya mereka mencari prospek atau pelanggan untuk memberitahu perniagaan mereka.

Mereka mahu pelanggan datang ke warung mereka untuk membeli dan menikmati  menu jualan mereka. Sebagai pelanggan tentunya akan datang kembali jika ianya berbaloi untuk mereka. Itu pentingnya perhubungan dengan manusia. 

Dari manusia untuk manusia…Bisnis apa yang tidak berkaitan dengan manusia?.


Alhamdulillah setakat ini, apa yang kami lakukan semuanya berhubung dengan manusia, kami belum jumpa dengan prospek lain selain dengan manusia. Kami berkongsi dengan kasih sayang, jujur dan ikhlas itu kata pemimpin kami. 

Setiap kali mahu pergi berkongsi, berkongsilah dengan ikhlas dan jujur! Kami ikut kata pemimpin kami. Kami ikut apa sahaja yang benar untuk kebaikan bisnis kami. 

Kami percaya dan kami yakin. 


JAYAKAN ANDA JAYAKAN BANGSA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JAM N.O.A ELKEN NO 1