iELKEN COMPENSATION PLAN EXPLAINED!

SYARIKAT MULTI LEVEL MARKETING ELKEN NO 1 DI MALAYSIA

PERCUMA 'FITTING' HUBUNGI KAMI:

SELAMAT MEMBELI-BELAH

Saturday, June 18, 2016

Mengapa Perlu Terlibat Dalam MLM



Saya bukan pakar, saya cuma ingin berkongsi hasil dari pembacaan saya dari sebuah buku yang bertajuk ‘Menjadi Jutawan MLM’. Buku hasil karya  Mohd Rozani Pawan Chek. Buku terbitan tahun 2006. Masih releven dan masih boleh dirujuk bagi mereka yang ingin tahu dan berkenalan berkaitan dengan bisnes MLM. Beliau yang berpengalaman luas dan terlibat dalam beberapa buah syarikat MLM selama 10 tahun.

Suka saya kongsikan kepada teman-teman beberapa sebab atau dalil kenapa atau mengapa kita perlu terlibat dalam MLM. Buat diri saya yang daif ini dan juga teman-teman yang ingin tahu, saya kongsikan 50 dalil tersebut seperti yang terdapat dalam bab terakhir buku ini. Di bawah tajuk ’50 Dalil Mengapa Anda Perlu Terlibat dalam MLM’.

Dalil yang pertama dibawah tajuk

‘Kehidupan anda dan Keluarga’

1)    Dapat Menumpukan sepenuh perhatian pada keluarga.

2)    Mendidik disiplin anak-anak

3)    Menjadi ibu bapa yang berkualiti.

4)    Boleh memberikan pendidikan yang baik kepada anak-anak.

5)    Membina perniagaan bersama isteri dan disambung oleh anak-anak.

Cukup dulu lima ini untuk difikir-fikirkan, selebihnya nanti akan saya kongsikan. Tulis panjang-panjang takut nanti tidak dibaca.


Jayakan Anda Jayakan Bangsa!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JAM N.O.A ELKEN NO 1