iELKEN COMPENSATION PLAN EXPLAINED!

SYARIKAT MULTI LEVEL MARKETING ELKEN NO 1 DI MALAYSIA

PERCUMA 'FITTING' HUBUNGI KAMI:

SELAMAT MEMBELI-BELAH

Wednesday, June 22, 2016

Cakap Biar Serupa Bikin



Hari ini, ramai yang mahu buat bisnes.Tak kiralah bisnes apa sekalipun. Sama ada secara offline mahu pun online.Hari ini memang ramai yang membuat bisnes secara online.

Semakin maju semakin laju...begitulah teknologi membantu manusia dalam mencari peluang pendapatan. Siapa cepat dia dapat, siapa lambat ketinggalan. Segalanya di hujung jari.

Sungguh, dengan perkembangan ekonomi yang tidak memberangsangkan, maka ramailah dikalangan kita mengambil peluang menjalankan bermacam-macam bisnes melalui talian internet.

Bermacam-macm produk dipasarkan melalui online. Bermula dari pakaian, makanan minuman, barang keperluan, spare part kereta, produk kesihatan dan sebagainya.

Sebagai penjual atau peniaga, pasti mahu barang jualannya terjual dengan laris. Siapa yang tidak mahu untung dalam bisnes...kann'. Semua orang mahu untung dalam bisnes yang dilakukan.

Testimoni Sendiri

Namun, sebagai penjual kenalah jujur dan amanah. Sebagai peniaga muslim sikap dan sifat ini mesti kena ada. Sebagai contoh. Seorang penjual produk kesihatan untuk menguruskan badan. Tidak kiralah produk apa, jenama apa dan yang lain-lain.

Biarlah jujur...penjual kenalah guna dan amalkan produk tersebut. Sebagai bukti yang produk dijual sudah memberi kesan yang bagus untuk diri sendiri.

Testimoni sendiri bagi membuktikan keberkesanannya. Jika memang diri sendiri saiz badan sudah kurus dan menarik itu lain ceritanya tetapi jika sebaliknya. Bagaimana ya?

Bukan sekadar cakap-cakap sahaja, tanpa ada bukti pada diri sendiri. Cakap biar serupa bikin!. Jika produk terjual beratus ribu sekalipun, jika diri sendiri masih begitu pastikah boleh tenang hati?. Tepuk dada tanya iman!.


Hidup biarlah dalam realiti bukan fantasi. Sekali lagi ditekankan khusus untuk diri sendiri dan yang mahu mengambil ibrah darinya. Tanamkan sikap dan sifat amanah dan jujur dalam bisnes yang dilakukan.


JAYAKAN ANDA JAYAKAN BANGSA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JAM N.O.A ELKEN NO 1